Новини України » По воде и бездорожью. 6 вездеходов, созданных в Украине – фото

По воде и бездорожью. 6 вездеходов, созданных в Украине – фото

Що дарує більшу свободу, ніж можливість проїхати на авто будь-яке бездоріжжя, піднятись на схил чи навіть пропливти водою?

Будь-яке авто на таке не здатне. А от всюдиходи – ще й як. Українці створюють унікальні машини, які здатні проїхати ледь не будь-які перешкоди.

LIGA.net зібрала шість всюдиходів, створених в Україні. 

Sherp – одна з найвідоміших авторозробок, пов’язаних з Україною. Всюдиходи Sherp десятки разів ставали “героями” вірусних відео на Youtube, їх знімав у кількох кліпах американський репер Каньє Вест – зрештою виконавець не раз залучав “шерпи” й поза знімальним майданчиком – наприклад, для розвезення нової колекції взуття Yeezy Quantum по Чикаго чи Парижу. У  одного з найбільш оплачуваних знаменитостей світу за версією Forbes – Веста – вже понад десяток Sherp, деякі він навіть дарує. 

Розробка першого всюдиходу Sherp тривала 20 років, йдеться на сайті виробника. Український бізнесмен Володимир Школьник та росіянин Сергій Самохвалов побачили прототип на одній з виставок в РФ та загорілися ідеєю “завести його в серію”, розповідав Школьник в кількох інтерв’ю. 

У 2012 році бізнесмени відкрили в Києві конструкторське бюро, де доводили прототип до ладу: від початкової моделі в кінцевому авто залишилося близько 20%. Конструкція дозволяє всюдиходу справді проходити ледь не всюди: колеса висотою 1,6 м, при цьому повна висота авто – лише 2,3 м. У довжину Sherp має 3,4 м, ширина – 2,5 м, маса автівки – 1,4 тонни.

У 2016 році Sherp потрапив на тест до ведучих легендарного британського шоу – TopGear. Ті назвали його “танком на двох”. Після цього, за словами Школьника, їм не було потреби вкладати гроші в рекламу – замовлення масово надходили з різних країн. Зараз всюдиходи під брендом Sherp з’являються під час ліквідації наслідків урагану на Багамських островах, повені в Карпатах чи місій ООН в Африці. Компанія з Києва продає вже три моделі своїх всюдиходів та одне вантажне судно по всьому світу. 

Однак з серпня 2020 року виробництво “шерпів” на київському заводі призупинено. Як пояснив Школьник у своєму інтерв’ю проєкту Big Money, виробництво автомобілів планується перенести в іншу країну – яку саме – невідомо. 

Школьник пояснив, що маючи два заводи – один в Росії, інший в Україні – вони не можуть продавати російські всюдиходи в Україні та США (через санкції, – ), а українські машини не можуть продавати в РФ: “Російський ринок шкода втрачати. Тому ми подумали, що можемо це зробити в третій країні”, – заявив Школьник.

Source: biz.liga.net

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *